درست وقتی عادت کردی خواننده دائم نداشته باشی، دوستای قدیمی و خوب وبلاگیت رو فراموش کنی و درست وقتی داری یاد میگیری هی نگی، "خوشا قبلنا...عجب رونقی داشت بلاگفا... " صاف همین موقع، نباید یه نفر بیاد، یه نفر خیلی قدیمی بیاد و فقط روی دوتا از پستات، کامنت لبخند بذاره... که اگه بشه تصمیم میگیری، بارتو ببندی، یه دل و بی نشونه بری یه جای دیگه، دوستای جدید پیدا کنی و جدید بنویسی...منِ ارکیده...هر چقدر هم بزرگ بشم، هرچقدر هم سال روی سال بذارم بازم همین طورم، دفترچه به دفترچه، کاغذ به کاغذ سیاه میکنم...از همون اول اینطوری بودم...خلاصه که...سلام :)وبلاگ جدید، یک دل از ح به نام خدا، سلام :)...
ادامه مطلبما را در سایت به نام خدا، سلام :) دنبال میکنید
برچسب: به نام خدا سلام,به نام خداوند صبح و سلام, نویسنده: بازدید: 320 تاريخ: جمعه 9 مهر 1395 ساعت: 16:31